Intervaller

Kom iväg till gymmet ikväll, guld värt då jag känt mig lite låg idag, trots att tandläkarbesöket imorse blev kostnadsfritt tack vare min frisktandvårdsförsäkring.

Dagens pass:
40 minuters intervallöpning 6 x 5min på 10km/h och gåvila 2 minuter mellan.
10 minuters nedjogg/gång.
10 minuter bålträning.

Har lite känningar i knäna.
Skulle tippa på att det är för att kroppen är ca fem kilo tyngre än den nånsin varit då jag sprungit.
Därför fortsätter jag köra löpning och gång mixat ett tag till.
Måste se till att ta tag i kosten ordentligt också så att de där fem kilona + kanske ett par till försvinner så jag blir lite lättare.
Egentligen är det väl bara att sluta äta godis/glass/kakor så är saken biff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback