Liten förkyld kille =(

Oliver har inte sovit bra alls inatt.
Trots att han fick sova vid bröstet från ca halv tolv har det gråtits en hel del under nattens gång.
Imorse förstod jag varför - han är förkyld.
Måste kommit under natten och antagligen har han varit såpass tät i näsan att det varit svårt att andas samtidigt som han ville snutta till sig trygghet vid bröstet =/
Stackars liten.
Hoppas det går över snabbt, så att både han och vi kan få sova lite bättre.
 
Annars har jag fått gjort en hel del idag.
Patrik stack iväg strax före nio till Herrljunga för att göra klart sin tatuering.
Jag bakade en marängbotten direkt efter frukost. Hur den blev vete katten, familjen får avgöra imorgon då den hamnar på tårtan som skall ätas på mitt kalas. Om den inte är kapitalt misslyckad förstås - då hamnar den inte på ngn tårta!
 
Strax före lunch stack vi iväg på promenad.
Den blev dock mycket längre tidsmässigt än jag tänkt mig, eftersom vi på tillbakavägen gick förbi fotbollsplan och det visade sig att F-97 hade hemmamatch. Så då stannade vi och såg klart matchen, som de tyvärr förlorade.
Har även fixat så jag kan vara med och spela snabbinsatt träningsmatch imorgon eftermiddag.
Dock blev det en stor besvikelse när det inte alls var 11-manna som jag trodde utan 5-manna, vad hände där???
Kommer nog aldrig mer få spela 11-manna =/ Känns rätt trist när jag tänker på det.
Men vem vet, om jag kämpar på som en liten gnu och visar att jag orkar springa, så kanske jag får vara med.
Annars får det bli 7-manna för hela slanten nästa år.
 
Väl hemma blev det mer bak. Sockerkaka till tårtbotten och chocolate chip cookies.
De senasre skulle visst vara lite kladdiga inuti, men det blev inte mina. Antingen hade jag inne dem nån minut för länge i ugnen, eller så är det det glutenfria mjölet som gör dem lite torrare.
Patrik kom hem strax efter mig och klippte gräset, så nu ser det hyfsat prydligt ut igen, om man inte kollar rabatterna ha ha... nåja, folket kommer väl för att fira min födelsedag samt umgås och inte för att kolla hur flitiga vi är med trädgårdsmästeriet hoppas jag.
 
Dagen avslutades med ett par avsnitt av Nip Tuck samt lite Rage Against The Machine live från Mexico.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback