Grymt pass på gymmet

Min hälsomånad sket sig efter ca två veckor.
December månad kanske inte var bästa månaden för halva denna period?
Well, kör igen i januari och då med mer fokus och motivation hoppas jag.
 
Fick i alla fall till ett grymt pass på gymmet idag.
Fokus på ben och axlar.
Körde fyra benövningar.
Benpress i maskin, utfall i smithen, benspark och lårcurl.
Känner redan nu att jag kommer ha problem att gå imorgon.
Avslutade med tre olika övningar för axlarna och lite plankor mellan seten.
Vill ju ha med lite bål i varje pass förutom det som kommer per automatik då man kör med fria vikter.
 
Känner mig mycket starkare i kroppen nu än för ett par månader sedan.
Sedan är det bara ett par kg fett som skall väck också, så jag även ser stark ut och inte bara lönnis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback