Hälsomånad - dag 21

Oj oj oj... äntligen ett inlägg via datorn.
Men egentligen ville jag hoppa över att skriva idag då det slunkit ner lite för mycket gott i maggen.
Men som kompensation har jag faktiskt, håll i er nu, sprungit!!!
För första gången på evigheter. För jag mår bättre igen!
Nu hoppas jag bara inte att mitt kondispass gör att det blir två steg tillbaks imorgon...
 
Mat:
Hembakt bröd med kaviar och kokt ägg till frukost.
Lunch blev tre pannkakor med hallon och blåbär.
Mellanmål, två pannkakor med hallon/blåbär + två matskedar strösocker.
Middag bestod av västkustsoppa med extra räkor + en knäckemacka med philadelphia och skinka.
Annat smask under dagen; en och en halv pepparkaksmuffin, en halv saffransbulle, fyra mandelmassegodisar och två rutor Lindt mörk choklad med mintcremesfyllning.
 
Motion:
En timmes konditionspass; 8,86 km löpning/pw blandat.
 
Dagens invägning då?
Jodå, det visade neråt på vågen.
Den hade den goda smaken, ja, jag är ju hårdrockare, att stanna på 66,6 kg - horns up!!!
D.v.s 1,2 kg ner sedan start för tre veckor sedan.
Så med ökad motion nu när jag förhoppningsvis är frisk, så skall ju inte 65 vara omöjligt innan nyår, även om det kommer jul imellan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback