Fikahäng

Idag fick vi besök mitt på dagen av min gamla lagkamrat Jennie och hennes dotter Ylva.
De hade med sig gifflar och delicatobollar och jag hade bakat kladdkaka, så det blev en hel del fikande kan man säga.
Ylva tyckte det var mysigt att klappa på Oliver och alla mina gosedjurshundar ha ha.
Kul att ha fler folk hemma i Hellvängen som är hemma och lediga ibland på dagtid.
Jennie jobbar inom vården och deltid, så det kan nog bli ett par promenader ihop sedan när den värsta kylan försvunnit.

Dessutom fick Oliver en liten fin present - en body med stjärnor på.
Den kommer nog bli en favvis när han väl vuxit i den =)

Tack för idag!

Kommentarer
Postat av: Ikka

Hej Lotta! Vad mysigt det låter att gå hemma och kunna fika med kompisar. Vi längtar tills det blir mindre mörkt och kallt så att vi i laget får träffa både dig och Oliver. Var det Jennie Olausson som var hos dig så får du säga till henne att komma och träna. Nu på lördag är det i Skepplanda kl 12 och sedan på tisdag är det i Nödingehallen (inomhus!!) det kanske kan vara nåt:) Hoppas allt är bra med dig och diin familj och det verkar ju så. Kram

2012-02-03 @ 09:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback