Fredagsmys = smågodis.

Idag är det fredagsmys hemma.
Typ som hos de flesta andra en fredag.
Vårt fredagsmys består av Flugande Jakob till middag och sedan en osedvanligt stor mängd socker i form av lösgodis.
P hade nämligen varit inne på 4 Gott och köpt typ två kilo godis bara för att han tyckte att ICA's var så tråkigt ha ha... men å andra sidan får jag väl behärska mig så att den påsen räcker till nästa helg också - minst!

Annars har jag och Oliver mest legat hud mot hud hela dagen.
Får inte riktigt kläm på amningen och det har varit fler flaskmatningar de sista dagarna än jag vill.
Vill bara ha den som extrahjälp vid absolut sista matningen för dagen.
Så idag har han fått suga och suga och suga så att mängden ökar och nu skall jag testa Åsas recept på amningste och se om det också hjälper till.
Skulle tydligen smaka skitäckligt så jag får väl hålla för näsan och svälja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback