Mysmorgon

Vi har kommit lite ur synk med matningstiderna de sista dagarna.
Eller kanske inte ur synk, men det har blivit en förskjutning mot innan.
För det har varit perfekt med en sista matning vid halv tio-tio på kvällen så alla tre har kunnat gå och lägga sig samtidigt.
Sedan matning vid ca 2 och så vid 6 när pappa skall upp till jobbet.
Men sedan i torsdags har sista kvällsmatningen blivit förskjuten till elva halv tolv på kvällen och då blir det lite skummare för jag vill inte gärna lägga mig innan dess, sova bara en timme och sedan upp igen.

Men igår funkade det bra tyckte jag.
Vi var i säng allihop halv elva.
Sedan vaknade Oliver vid halv två och åt en stund.
Sedan igen vid fyra och efter det fick han ligga i sängen med oss.
När han väl kom till ro så sov han ända fram till halv nio!!!
Det var så mysigt att vakna av att det kom in lite dagsljus genom persiennen och se honom ligga en decimeter från mitt ansikte och snusa så sött.
Lilla älskade barn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback