Mystiskt paket

Idag på eftermiddagen ringde de från Posten och frågade om jag skulle vara hemma under kvällen eftersom de hade paket att dela ut till mig.
Jag undrade vem det var ifrån eftersom jag ej beställt hem något och fick till svar att det var från Svenssons Mekaniska Verkstads AB.
Jag blev inte så mycket klokare av det.

Nåväl.
Vid sjutiden leverades paketet och visade sig innehålla två fina handdukar med broderade bilar + "Oliver" på.
En ljusblå och en mörkblå.
I paketet låg även en lapp som antagligen suttit på paketet hos avsändaren, där stod att låda + kuvert finns i trappan. Så den som gjorde iordning paketet hos avsändaren missade nog kuvertet och i kuvertet fanns kanske förklaringen till hela presenten?

För vi har kliat oss i huvudet, men varken företagsnamnet eller kontaktpersonen ringer någon klocka.
Ringde även och kollade med pappa eftersom det var en brandbil på ena handduken, men han visste inte heller.
Men jag hittade företaget via google och en mailadress, så nu har jag i alla fall tackat för paketet via mail, så får vi se om jag får svar imorgon som gör att frågetecknena försvinner.

----------------------------------------------------------

Lösningen på gåtan kom redan igår kväll tack vare kommentaren "noss noss".
Åsa/Jonas i Sthlm låg bakom =)
Tack så mycket!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Noss Noss

2012-02-01 @ 20:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback