Vårbyxor i härliga färger

Imorgon skall jag till Lindex och utnyttja deras klubberbjudande där de ger 20% på ett köp från damavdelningen.
Har nämligen spanat in dessa femficksjeans i flera härliga färger som jag är sugen på nu när våren snart är här.
Men vilken elelr vilka färger skall jag välja?
De gråbeige är ju neutrala och passar till de mesta, men ganska trist, i alla fall om jag bara skall köpa ett par.
De gröna är nog favoriten eftersom jag gillar grönt, så jag hoppas de är lika fina i färgen i verkligheten.
De rosa/korallfärgade är också fina som vår och sommarbyxor, men så har jag ett par chinos från förra året i en rosa nyans, så det kanske blir kaka på kaka?

Vilken/vilka färger hade du valt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback