Nostalgiska amningspauser

Nu under matning tittar jag på "Här är mitt liv".
Hysteriskt kul och även lite pinsamt ibland, eftersom jag var värre teaterapa än jag kan minnas.
Men kul att se gamla barnkalas, lek hemma på gräsmattan, midsommarfirande på landet med alla sysslingarna osv.
Man minns tillbaks och även om man inte kommer ihåg alla händelser så känner jag igen de flesta kläder jag hittills sett mig själv i och man minns hur kul man upplevde somrarna i Frökärr.
Så det kommer bli lite trist när jag kollat igenom alla tio skivorna i boxen.
P satt med och såg lite igår också och skrattade gott ha ha, jag för bjussa på det.

Mamma och pappa var här på fika idag och även om jag inte hann få tag i dem innan de åkte för att be dem köpa med semlor, så kom de med just semlor.
Tror de läste mina tankar.
Sedan hade de även med sig lite andra saker, bland annat broddat att knäppa på skorna.
Så när de åkte hemåt igen stack jag och Oliver ut på en promenad i vintersolen och broddarna gjorde äventyret till ett betydligt säkrare äventyr än det annars skulle ha varit.
TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback