Kyla och blåst

Idag har det t.o.m varit kallt inomhus och jag fick byta Converseshortsen mot långa mjukisbrallor och strumpor.
Hallåååå... det är ju mitt i juli???
Det plus lite oväntade regnskurar mellan varven gjorde att vi stannade inomhus idag bortsett från en tur till brevlådan.
Ändå gick dagen ganska snabbt.
 
Trött som en gnu idag med många uppvak inatt.
Tror klockan bara var ca ett när Oliver fick komma över till vår säng, men han hade svårt att komma till ro även där så jag har väl sovit sådär inatt.
Skall försöka kompensera genom att lägga mig redan vid niotiden ikväll.
Men han har fått ordentligt med mat under dagen och slurkade i sig drygt 2 dl välling innan han somnade, så han borde åtminstone inte vakna av hunger förrän framåt tretiden.
Först amning hela morgonen till och från, sedan gröt vid tio, amning mellanmål, lunch vid ett, amning mellanmål, banan vid halv fem, amning, amning och så välling.
Så mycket mer går ju inte att trycka i de små.
 
Well, godnatt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback