Lite bloggat

Ända sedan blogg.se bestämde sig för att byta portal har jag bloggat mindre.
Detta p.g.a de ännu ej fixat så att man kan mobilblogga.
Har mycket begränsad tid vid datorn nuförtiden, så det var så himla smidigt att skicka upp foton och lite text om vad som hände på dagarna via mobilen, men detta har inte funkat sedan en månad tillbaka ca och inte verkar man få några svar om när det kan tänkas fungera igen heller.... suck.
 
Nåväl.
Igår var en ganska soft dag.
Jag och lillen var på långpromenad i blåsten och hann hem precis innan regnet kom.
Sedan spöregnade det hela eftermiddagen och kvällen.
P kom hem tidigt från jobbet. Han har varit halvkrasslig hela veckan så jag sa åt honom att skita i att storhandla så kunde vi göra det idag istället.
Så efter att Oliver blivit nattad åt vi middag och såg filmen "Järnladyn" om Margret Thatcher.
Den var intressant tyckte jag. Vet inte om allt är baserat på verkliga händelser, men jag antar att de som handlade om hennes tid vid makten var det i alla fall.
 
Trots att jag siktade på tidig sänggång blev det mindre sömn än på länge inatt.
Låg i sängen tjugo i tio, tio vaknade Oliver och sedan höll jag på att natta om honom i ca en och en halv timme innan han kom till ro igen ordentligt.
Somnade om själv vid tolv och vaknade sedan av O strax före tre. Då fick han komma och sova med oss i sängen så att det blev något sova överhuvudtaget för mig.
 
Gårdagens motion:
Långpromenad 7,12 km 75 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback