Mys i Partille

Idag har vi varit hemma hos Sharro med familj hela dagen.
De har bott där i 18 år, men det är första gången jag är där???
Till mitt försvar får jag väl nämna att Sharro bor i London sedan ca 13 år tillbaks... men ändå?
Ja ja, kul att komma dit och hälsa på hursomhelst i alla fall, bättre sent än aldrig =)
 
Vi pratade en massa skit, uppdaterade varandra sedan sist och för en gång skull hade inte så mycket hänt.
Vi tog en promenad bort till Kåsjöns badplats och tillbaks, åt lite mackor, och involverade hela familjen i att busa med Oliver.
Han trivdes som fisken i vattnet med all den uppmärksamhet han fick =)
Tusen tack för en mysig dag!!
 
På vägen hem stannade vi till på Allum för att shoppa lite present till en viss ung dams kalas som vi skall på senare i juli.
Hade dock hjärnsläpp, så jag får byta lite grejer imorgon när jag skall in till stan och jobbet =)
Jag som förr hade full koll på allt är numera en virrpanna - kanske inte alls i den utsträckning som de som var virriga redan innan barn och amningsförlamning, men tillräckligt mycket för att det skall irritera mig!
 
Avslutade denna braiga dag med ett löppass på gymmet och lite bålträning, svettigt as hell!
 
Dagens motion:
Promenad ca 4 km på 45 minuter.
Löpning 7,05 km på 45 minuter
Bålträning 7 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback