Sista veckan...

...innan Patrik börjar semestern =)
 
Känns lite extra gott då att jag har fått fixat de stora posterna i trädgården under helgen.
För det betyder mer familjetid för oss tre tillsammans under de tre veckor han är ledig!
Idag har jag nämligen klippt de övriga buskarna samt klippt gräset och rensat i framsiderabattarna lite grann.
Skall ta ner syrenen ytterligare, men får nog ta hjälp av tigersågen då och den orkade jag inte bröta fram idag.
Helgens klippande genererade 14 stora svarta säckar att åka till tippen med.
 
Skulle egentligen avslutat helgen med ett fotbollspass, men halsen kändes sådär så jag valde att stå över =/
Men på onsdag är det dags igen hoppas jag. Blev ett par extrainsatta träningar nu när vi egentligen har sommaruppehåll.
Ser ut att bli hyfsat väder i veckan också, så då får det bli lite fler promenader än denna veckan.
Än så länge har vi bara onsdag och lördag uppbokat.
Onsdag är det bad i Alingsås ihop med Elvira som gäller och på lördag skall vi tillbaks till A-sås och fira densammas 2-årsdag =)
 
Under semestern tar vi det lite som det kommer.
Har nog alla lördagar bokade för diverse kalas och andra festligheter hos diverse människor.
Förutom det har vi tänkt åka ner till Skåne ett par nätter och hälsa på Anna, Nicke och barnen och kanske även ta en tur ner till Oxie och se hur Kalle, Tina och Sigge har det i sitt nya hem.
Så vill ni ses är ni hjärtligt välkomna upp till oss på fika/lunch/grill mm bara slå en pling innan så vi är hemma.
Tidiga aktiviteter är att föredra då lillen nattas vid sjutiden =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback