Vi hade i alla fall otur med vädret...

Fredagen den 13:e idag.
Det enda vi har haft otur med än så länge är vädret. Ömsom lite solglimtar, ömsom störtskurar.
Så idag har vi inte vågat oss ut.
Istället har vi städat och grejat här hemma, samt bakat kaka som skall utgöra efterrätten imorgon när vi grillar.
Skall dock på lite topping och pynt ovanpå innan den är klar.
 
På eftermiddagen blev jag lite lappsjuk och Maria hade kommit hem från sin shoppingrunda, så vi gick över till henne och snackaed skit ett tag tills Patrik kom hem från jobbet.
Han hade med sig vår nya servis "Black" hem. Jättefin!!!
Men av någon anledning var erbjudanet jag såg igår kväll borta idag, så han hade inga muggar med sig hem.
Undrar om någon kanske råkat trycka ut det lite tidigare och det därför var borttaget igen från hemsidan?
Nåja... vi har nu 12 av varje; tallrik, assiette och skål.
På måndag skall vi inhandla åtta muggar också. Muggarna och skålarna finns med vit respektive solgul insida, så när man äter sin morgongröt kommer man få solsken till frukost om man väljer den gula =)
 
Vi försökte avsluta kvällen med zombiefilm inspelad i Gbg - Die Zombijäger, men den var så kass att vi stängde av.
Skall strax gå och lägga mig istället. Vilken partyprinsesa jag är ha ha.
 
Black

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback