Date med Frida

Efter en till natt med nästan ingen sömn, uppvak en gång i timmen ca tills jag tog Oliver till vår säng vid fyra imorse, så drog vi oss i sängen ända till halv tio i förmiddags.
Sedan sov lilleman läääänge mitt på dagen, i en och en halv timme faktiskt.

Efter det gick vi upp till hållplatsen och mötte upp Frida som kom på besök.
Hon är i Gbg över helgen för att gå boxinstruktörsutbildning på Sats, så då passade hon på att hinna umgås med lite folk =)
Tror nog nästan hon trodde att vi försökt lura henne till världens ände innan hon kom fram, men det gick ju bra =)
Vi stekte pannkakor till lunch och eftersom vädret blev bättre kunde vi sitta ute på altanen och fick t.o.m. öppna upp lite fönster för att det var för varmt, gött!

Sedan sanckade vi skit i ett par timmar och Patrik fixade goda hemkörda hamburgare till middag när han kom från jobbet innan det var dags at följa Frida till bussen igen.
Så roligt att hon hann komma upp och hänga lite med oss!!

Efter nattning har vi sett ett avsnitt till av "30 grader i februari".
En väldigt svart svensk serie måste jag säga, mycket tragikomisk.
Tog mig faktiskt en burk Peach Melba på det... den var inte lika god som jag mindes.

Nu håller jag tummen för at första vaket inte blir redan halv elva som igår och att Blogg.se's portal snart funkar som den skall för det är lite tröttsamt när det byts saker och mobiluppladdningarna helt plötsligt inte fungerar utan förvarning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback