Falafel och Pop74

Idag fick vi besök av mamma och pappa.
De kom dessutom med lunch. De föreslog pizza, men jag beställde en falafel istället.
Kanske inte så mycket nyttigare, men mindre ost och bröd i alla fall.
God var den hursomhelst =)
Trevligt med sällskap också.
 
Förutom att äta tog vi en promenad bort till vikingagården som nu har öppnat för besökande.
Så även caféet där de säljer Kling-glass.
Så vi satt ute i solen på verandan där och åt varsin glass.
Jag valde såklart min favorit från barndomens somrar; Pop74.
Apelsinisglass överdragen med mörk choklad - mums!!
Oliver fick åka bärsele fram och tillbaks. På ditvägen med näsan framåt, då var det ett idogt viftande med både ben och armar.
På hemvägen fick han sitta med näsan mot mig och då somnade han direkt.
 
Förutom den lite kortare och långsammare promenaden tog vi en längre och raskare imorse ner till centrum och postade iväg lite varor till en systerkonsult.
Så totalt idag har jag gått 8,8 km och 106 minuter =)
En bra dag helt enkelt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback