Pyssel med nål & tråd

Idag är jag äntligen feberfri igen.
Skönt att kunna röra sig normalt utan att det känns som om man skall trilla omkull.
Har firat detta genom att dammsuga ha ha.
Nåja... det behövdes verkligen.

Har även fixat nytt käk till lilleman; kyckling och sötpotatispuré + lite sås till detta av fonden från kycklingen.
Känner mig väldans huslig. Undra om det kommer per automatik när man blir morsa???

Nu på kvällen har jag även lagat ett par shorts och sytt i axelband på klänningen jag budade hem på Tradera för ett par veckor sedan.
Vill ogärna orsaka bröstchock då den var axelbandslös.
Nu är det risken borta i alla fall och är det tillräckligt varmt på nationaldagen åker den på.
Är det kallt åker den nog på i alla fall ihop med strumpbyxor och kofta.
Vi har ju faktiskt infravärme på altanen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback