Slappissöndag

Inatt blev det inte heller mycket sömn.
Gick dessutom upp kvart i sex med Oliver som då var väldigt pigg.
Vi busade fram till halv åtta, sedan somnade han om i sin säng... i en halvtimme.
Men då gick P upp med honom och busade och gav honom gröt så fick jag sova ett tag till - ända fram till elva faktiskt!
Drömde om öknar, landet och borttappade barn.

Sedan såg vi The girl with the dragon tattoo.
Den är ca 2½ timme lång, så det gjorde ju inget att det regnade ute.

Nu är klockan snart fem, bara 1½ timme kvar till nattmatning - vad hände där???
Har pillat med lite Traderaauktioner så att jag kan lägga mig tidigt ikväll istället för att göra allt när Oliver somnat.
Imorgon blir det BVC och vaccination för den lille skrutten.
Har även en massa frågor att ställa, så jag får nog göra en liten lapp så jag inte glömmer hälften!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback