Lunch med Little bird

Idag har vi varit i Kungälv.
Kungälv centrum är väldigt mysigt faktiskt. Kan tänka mig att åka dit nästa gång jag skall shoppa barnkläder på Lindex. Större än det på Ale Torg, men mindre folk och närmre resväg än Nordstan.
Perfekt helt enkelt =)

Vi hade nämligenen lunchdate med Emma idag.
Så vi stannade först till inne på Bräckboden och köpte kex och kakor.
Där inne var det lite tight med barnvagn skall gudarna veta, men det gick utan några större incidenter eller sura miner från andra shoppare. Tror mest mamman blev lite svettig av att känna sig ivägen.
Sedan stack vi bort till Little Bird Tattoo.
Vi har ju inte varit där sedan nyöppningen i större lokal, bara sett på kort, men gud vad fint det var där inne.
Riktigt nice!!! Extra plus för alla gröna detaljer =) Speciellt skyltcykeln som jag lyckades välta hela tre gånger inom loppet av en minut, bra jobbat!!

Sedan åt vi lunchbuffé på Nyfiken - lagom stort och mysigt.
Jag åt fedemat, panpizzabitar mestadels + nån pastaröra med kött och grönsaker och lite sallad och så delade vi på två kakor som avslutning.
Helt lagom!
Oliver var snäll sista halvan av lunchen, men i början fick jag muta honom med bröstet och försöka äta samtidigt.
Inte helt lätt skall ni veta! Men allt går bara man vill och jag vill inte känna mig tvungen att sitta hemma så länge jag ammar.

Sedan fick Oliver en fin present också. Coola Star Warssockar och ett par snygga turkosa solglajjor =)
Perfekt till sommaren. Skall bara göra nån resåranordning som går runt huvudet så de får sitta kvar också =)
Just nu var de dock ganska stora, men han växer ju i dem förr eller senare och då kommer han vara coola killen.
Tusen tack för både sällskap och present!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback