Småbarnshäng i Lerum

Idag har jag och Oliver varit och hälsat på Isabelle, Åke och Luisa.
Vi fick både lunch och fika... tack för det =)
Åke var mycket nyfiken på Oliver och klappade fint på honom flera gånger.
Luisa fick dela sin myspöl en stund med lilleman och det gick bra det också =)

Själv fick jag mest sitta med tuttarna framme. Lillen äter inte mycket i taget, men vill ha mat typ hela tiden???
Kanske inne i en fas där mängden skall ökas, vad vet jag?
Jag får bara gilla läget och ta till flaska och ersättning när jag vill stoppa undan tuttarna helt enkelt.

Isabelle tog en så himla söt bild på Oliver, så jag måste dela med mig av den:

Kommentarer
Postat av: Mad

Fiiiiiin!

Han är ju jättelik sin far!

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback