Solskenspromenad

Idag sov vi länge.
Oliver vaknade sista gången för natten vid halv sju, då fick han mat och låg och jollrade till åtta, sedan somnade vi om och jag vaknade igen vid tio.
Smög upp och fixade macka mm till mig så att jag kunde äta samtidigt som han fick mat.

Efter frukost ringde vi på hos grannen mittemot och tog med henne ut på promenad i solskenet.
Vi gick i ganska lugn takt eftersom hon var förkyld, men gud vad gött det var i solen!!
Avslutade det hela med en glass på framsidan när jag var tillbaks. Oliver låg och mös i vagnen - ett tag i alla fall innan han blev hungrig och rastlös =)

Sedan hann det bli en timmes tv-spel för mamman mellan matningarna och nu vankas det snart middag.
Idag blir det en satt 80-talsklassiker; kassler med ananasringar och ost med ris. Mmmmm!!

Det är rätt gött att vara mammaledig faktiskt.
Betydligt bättre än jag trodde. Och det kommer ju bara bli ännu bättre ju större Oliver blir och klarar sig lite längre mellan matningarna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback