Extrapass på gymmet

Idag skulle egentligen P suttit och grejat musik i studion nere, men eftersom det regnat i två dagar och jag bara suttit inne + att han skall på AW imorgon och jag är ensam på kvällen, så sade han att han kunde skippa musiken och jag kunde gå till gymmet istället.
DET räddade min dag och gav mig ny energi att vara pigg och glad även imorgon =)

Nattningen idag gick sämre än igår, men ändå helt ok tycker jag för att vara andra dagen vi testar.
Han kom i säng klockan åtta, jag läste saga i tio minuter, pussade godnatt och lämnade rummet.
Sedan fick vi gå in upprepade gånger den kommande halvtimmen eftersom han var ledsen, men till slut kom han till ro och somnade.
Hoppas han sover fram till tre även inatt nu också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback