Pangkakor och liten Emma

Idag fick jag och Oliver besök av min kollega Maria och hennes lilla Emma.
Myyyys =)
Emma sov mest hela tiden förutom när hon vaknade och åt.
Hon lät så himla gulligt när hon åt, liksom yffade lite sådär sött =)
Själv stekte jag pannkakor så även mammorna fick något i magen, mmmm gott!
När de åkt hemåt igen för att hämta storebror på dagis sov jag och Oliver middag i två timmar i fåtöljen.
Mysigt värre, även om jag var bra groggy när jag vaknade.
Sedan blev det ett bad innan pappa kom hem från jobbet. Testade dykkommandot ett par gånger med rätt mycket vatten i ansiktet och det gick utan att han skrek.

När P kom hem stack jag ner till affären och shoppade saker till morgondagens grill med ett par av fotbollstjejerna. Sedan kokade jag potatis till potatissalladen och gjorde klart gavelrabatten samt vattnade alla planteringarna igen.
Sedan avslutades kvällen med lite Heroes och fika på äppelkaka och vaniljglass.
Nu sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback