Hälsomånad - dag 10

Dagen var bra fram till kvällen, då fick jag enormt sötsug eller sug i alla fall och käkade en halv skål jordnötter + tre karameller Patrik hade i sin väska.
Var väl inte så farligt i ofs, men det stör mig lite.
Nåja, får se det som ett endags-setback och ta nya tag imorgon.
Det kunde varit värre jag kunde poppat en påse micropop och vräkt i mig en bunke negerbollssmet.
 
Mat:
Hembaktbröd med Kalles randiga och ett kokt ägg till frulle.
Fiskgratäng med räkor och potatismos samt rivna morötter till lunch.
Clementin, kiwi och några vindruvor + en liten kula vaniljglass till mellanmål.
Spaghetti och köttfärssås till middag idag igen.
1½ hembakt macka med osötad apelsinmarmelad och två små skivor ost till kvällsmat.
 
Motion:
70 minuters rask barnvagnspromenad runt Påvelund, Långedrag och Fiskebäck, drygt 7 km.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback