Hälsomånad - dag 11

Bra matdag idag, men träning blev det inget alls av.
Skulle gått till gymmet på kvällen, men istället blev det bara storhandling på ICA och sitta och ta det lugnt.
Hoppas på bättre väder imorgon så jag kan ta en rask långpromenad när Oliver sover sin eftermiddagslur.
På förmiddagen kommer mamma och pappa hit medan jag sticker och besiktar bilen, sedan skall vi käka lunch tillsammans.
 
Mat:
Hembakt bröd med philadelphia och hushållsmedwurst till frukost.
Lunchen bestod av spaghetti och köttfärssås.
En banan som mellanmål.
Middag blev ångkokt laxfilé med en potatis, kokta morötter och sås på yoghurt, örter och citron.
Kvällsmat blev hallon med lättkesella + en gnutta vaniljsocker i.
 
Fick besök av Ulrika och Caspian en stund mitt på dagen.
De var också sjukt uttråkade p.g.a det kassa vädret.
Skönt att de timmarna fördrevs lite snabbare, för det är sjukt långsamt att gå hemma en hel dag när man inte ens kommer ut på promenad.
Får försöka få till ett styrkepass i helgen som kompensation för det jag missade idag.
Om det hinns med. Skall ju iväg och pärla armband till förmån för Ung Cancer på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback