Hälsomånad - dag 12

Snart halvvägs i detta hälsoprojektet.
Inte för att jag sedan skall falla tillbaks i gamla ovanor, men kanske släppa lite mer på kosten, eventuellt.
Egentligen är det ju dumt, men jag tänker i alla fall njuta av diverse julbord och ett par lussekatter under december månad.
Bra matdag idag, men ingen motion =( Blev konstigt idag med Olivers sovtider så det gjorde att vi blev kvar inomhus.
Bilen gick igenom besiktningen i alla fall! =)
 
Mat:
Hembakt bröd med keso och kalkon till frulle.
Marinerad ugnskyckling med potatis, lite rosépepparsås och sallad med lite fetaost till lunch.
Fisk med potatis, kokta morötter och yoghurtsås till middag.
Ett litet glas rött och ett par rutor mörk choklad som fredagsmys.
 
Motion:
Lite situps och benböj.
 
Ser nu att jag ätit ganska lite idag.
Lite för lite kanske.
Borde fått in ett mellanmål också på keso/kesella och lite bär/banan.
Nåja.
 
Snart dags att sova.
Blir det en bra natt och jag vaknar hyfsat utvilad tidigt imorgon blir det gymmet innan det är dags att sticka till Nödinge och göra "Fuck Cancer"-armband till förmån för barncancerfonden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback