Hälsomånad - dag 17

Idag var en bra dag!
Smygvägde mig imorse och vågen visade på under 66 kg igen, så skönt rent mentalt sett.
Kanske bara var lite extra vätska jag bar på i alla fall.
Dagen har spenderats ute i Tynnered med Marie och Julia.
Så himla kul att se Jullan igen, hon har blivit så stor sedan sist. Exakt tre månader yngre än Oliver.
De har lekt ganska bra ihop tycker jag allt... d.v.s försökt sno leksakerna från varandra hela tiden =)
Jag bjöds på god lunch helt i linje med min hälsomånad; ugnsbakad laxfilé, broccoli, pasta, keso, tomat och gurka, mums!
Dessutom var vi ute på långpromenad i det grå vädret, men vi slapp regnet som tur var!
 
Mat:
Hembakt bröd med osötad apelsinmarmelad och två skivor ost till frukost.
Lunch blev lax, broccoli, lite pasta, keso, tomat och gurka samt ett kokt ägg. Plus en liten chokladpralin till dessert.
Mellanmål, keso med apelsin och kanel.
Middag blev hemlagad hamburgare med kokt potatis, brunsås och rårörda lingon.
Kvällssnack, två skumtomtar och en näva cashewnötter.
 
Motion:
Ca 6,5 km promenad runt Frölunda på ca 1 timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback