Hur går det med stickningen då?

Fick ju repa upp det jag stickat igår och göra om då jag inte varit så noga med att lägga räta på räta och aviga på aviga när jag skulle sticka resår.
Om jag skall vara ärlig hade jag nog inte varit så noga med att lägga upp jämnt amntal maskor heller, så det kanske var lika bra att jag började om.
Men nu har jag i alla fall stickat ca 4 cm resår och sedan lika mycket slätstickning på det, så mössan går framåt.
Den skall väl bli ca 25 cm totalt i längd, så det är ju en bit kvar.
 
Passade på att sticka en halvtimme när vi träffades med barnen idag hos Ulrika eftersom Oliver sov i vagnen när vi kom dit.
Så har jag även stickat ikväll när vi kollade på Nip Tuck.
Imorgon blir det nog inget gjort dock för då skall vi hänga ute i Frölunda hela dagen, sedan babysim och på kvällen blir det boxning för mig på gymmet... yeay!!!!
Har nu letat fram mina handskar så det slipper bli panikletning i stressen imorgon.
Skall bli så himla kul!!
Efter boxen får vi väl se om händer håller för stickning på ett par dagar ha ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback