Imorgon stramar vi åt!

Imorgon drar jag, Patrik och min kollega Maria igång vår lite sundare livsstil.
Maria ville köra typ Fustra igen, men jag hinner inte träna en timme/dag + att jag ej är frisk ännu, men sa att jag gärna hakade på med mer motion och bra kost i alla fall och det var Patrik också med på.
Så från och med imorgon kör vi en månad framåt till att börja med, d.v.s till Lucia.
Stack ner till affären och provianterade så jag har bra mellanmål hemma.
Nu finns det massor med keso, kesella, frukt, makrill i tomatsås, fisk och kyckling hemma + grekisk yoghurt att fixa diverse olika såser med.
Hej då godis, choklad, glass och kakor!!!
Skall även försöka hålla nere brödätandet en hel del och istället köra keso, ägg mm.
 
Träningsmässigt kommer det att bli 2-3 gympass i veckan beroende på vad annat vi har att göra och om P har nåt speciellt inbokat. Man vill ju ha nån kväll tillsammans också.
Men onsdagarna framöver är vigda till box i Nol i alla fall tillsammans med en av fotbollstjejerna!
Så får det bli 1-2 styrke och löppass på gymmet + så mycket promenader som vädret tillåter under dagtid.
Dessutom borde jag kunna klämma in lite bålstyrka varje dag i form av plankor och omvända situps + kanske ett yogapass i veckan hemma.
Alltså kanske jag kan få till ganska mycket träning ändå, även om jag inte kan köra det högintensiva Fustrapasset just, som jag helst skulle vilja göra =)
 
Har även nystat garn för att inleda projekt sticka bort sötsuget... eller i alla fall se till att hålla händerna sysselsatta så jag inte äter av ren rastlöshet.
Man känner ju sig själv ganska bra och jag vet att jag är hopplös.
 
Invägningssiffror kommer imorgon!
 

Kommentarer
Postat av: Mad

Bra pepp. Ska försöka jag också.
Inspirera mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback