Släng av magsjuka?

Har mått lite skumt idag.
I förmiddags först, men så gick det över när jag ätit lite lunch, så vi åkte till badet.
Väl hemma kände jag att, nej, jag mår inte så bra, tog tempen och hade nästan 38 grader.
Skönt var det då att P kom hem ganska tidigt från jobbet och kunde ta över matning mm så jag kunde gå och lägga mig ett par timmar.
Vaknade strax före sex igen, men mådde fortfarande kasst, högre feber och illamående.
Tog en Panodil och hällde i mig vatten och lade mig i soffan och tittade på Despicable me ihop med grabbarna.
Sedan kändes det faktiskt bättre.
Så jag fick i mig lite mat efter att Oliver nattats.
Hoppas det bara var en väldigt liten släng av nåt skit och att jag mår prima imorgon igen, för sjuk är inte kul att vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback