Inspirationskväll i Mölndals Centrum

Igår var jag iväg på kvällen.
Till Mölndal bar det av för en inspirationskväll på Blomstermakarna.
Har ju varit med vid ett par tillfällen och visat produkter från Mary Kay, men i år var jag enbart gäst vilket var rätt skönt nu när man mest suttit hemma och gosat bebis de sista nio månaderna.
Nytt för i år var att fler handlare på centrumet var med både Stjärnurmakarna, Ronnix skor och Ostbutiken.
Min f.d. kollega Anne följde med som min "plus en" och mamma tog med Maggan.
Det bjöds på vin samt provsmak av ost och varmrökt fläskfilé från Ostbutiken.
Blomstermakarnas butik var fylld med vackra blommor, inredningsprylar och doftljus mm.
 
Höjdpunkten var såklart modevisningen med kläder från Boutique Sandra.
Susanne stod i ena änden av lokalen och stylad upp varje outfit med accessoarer för att visa hur enkelt man piffar till en annars enkel uppsättning av t.ex blus och byxor, eller en klänning.
I år var nog inte modet riktigt min stil, för jag tyckte inte lika mycket var kanonfint som vanligt, men ett par outfits var riktigt, riktigt fina som sjömansklänningen i modernare snitt, den vackra, mjuka grönturkosa koftan samt de supercoola byxorna med lätt vaxad yta från SexiLady.
 
När modevisningen var slut och alla lotter dragits var det dags att shoppa loss då butikerna har lite extra rabatt denna kvällen.
Det blev ett doftljus hos Blomstermakarna, Yankee Candle i doften Vanilla Satin.
Sedan tre olika ostar, en fikonmarmelad samt timjankex från Ostbutiken.
Till sist två fina armband från Boutique Sandra. Letade efter nån lite oversized tunika/topp med längd nedanför rumpan i alla fall baktill att matcha ihop med mina nya leggings, men utan tur denna gången.
Men de kanske får in nåt fräckt längre fram under vintersäsongen=)
 
Hursomhelst var det en mycket trevlig kväll och väldigt skönt att komma iväg och bara tänka på sig själv en stund och ha trevligt.
Så tusen tack att jag fick komma i år igen =)
 
Lite inspiration från kvällen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback