Zooombiiieee

Nu är det riktigt illa med Olivers sömn.
Måtte detta lilla helvete snart ta slut så vi kan få bli lite piggare igen.
Inte nog med det, min rygg har även ballat ut, så när jag väl kan få sova vidare på helgen när P är hemma, så har jag så ont att jag inte kan ligga ordentligt på något sätt =/
Så nu är det med stor ångest jag inser att helgen är över och det blir fem tuffa dygn som väntar för mig.
Dags att sova alltså... trots att klockan inte ens är halv tio och då tänkte jag egentligen vara i säng senast nio idag.
 
Hej då liv ett tag, hoppas vi ses igen om en vecka eller två.
 
Annars har helgen varit grymt rolig och produktiv, mer om det en annan dag i veckan när jag får tid över =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback