Härrydahäng + födelsedagsbarn

Idag har jag och Oliver hängt med hans farmor och farfar i Härryda hela dagen.
Vi kom dit strax efter nio och åkte vid tre.
Under den tiden hann vi med X antal måltider och en längre promenad i regnet.
Oliver lekte med bondgården och försökte ål-jaga katten Nissan, Nissan var dock inte lika förtjust utan stack sin väg *s*.
Jag bjöds dessutom på mycket god lunch i form av höstgryta - tack för det!
 
På vägen hem stannade vi till på Allum för att shoppa nåt praktiskt till vintern för POP-kupongen som damp ner i brevlådan igår.
Det bidde ett par fleecebyxor och fyra par vantar som matchar mössan jag köpte i säljgruppen på Facebook för ett tag sedan. Håller tummarna för att det inte bli extremt kallt denna vintern, i så fall kan det ju räcka med vanliga lite tunnare kläder, ett fleeceställ och sedan skalkläder ovanpå för att hålla vinden och vätan ute.
Skall se om jag kan hitta en skaloverall i stl 74/80 också så är vi nog all set.
Shoppade även en T-shirt till mig själv på Lindex som var lite lagom lös och längre i bak, grå... inte svart =)
 
Har nu bokat shoppingdagen med min moder som fyller år idag.
Vi firade ju i söndags och av oss fick hon en shoppingdag och lunch i present + en bukett höstblommor.
Så nästa måndag skall vi in till stan och göra Åhléns osäkert mamma, jag och Oliver.
Så får vi hoppas att hon hittar nåt fint =)
GRATTIS MAMMA!!!
 
Nu sova - imorgon blir en till späckad dag... vad hände i kalendern egentligen?
I stort sett alla dagar denna och nästa vecka är bokade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback