Trendpresentation och shopping

Idag var jag inne på jobbet för första gången på väldigt länge.
Dels så skulle vi få en presentation över trenderna för nästa år och dels ville jag ha lite info om hur landet ligger inför min återkomst.
Presentationen hann jag dock inte se så mycket av eftersom oliven bestämde sig för att allt utom att få springa fritt var skit och pannakaka och med tanke på hur mycket grejer som stod uppställda inom räckhåll lämnade vi rummet =/
Nåja... det jag hann att se såg fint ut i alla fall. De är duktiga våra designers!
 
Mötet blev kort men informativt.
Inte mycket kommer vara sig likt från innan då jag är tillbaks, men ser nästan enbart fördelar i och med de nya uppläggen för min del.
Plus lite nytt att hålla i som jag ej gjorde innan som känns kul!
Fördelen med det nya nu är jag inte kommer vara så bunden till att göra vissa saker på specifika veckodagar utan kan lägga upp arbetet mer efter eget huvud och beroende på vad mer som skall hända under perioden.
 
Efter jobbet gick jag mot Nordstan.
Då hade Oliver fortfarande inte sovit sedan natten och var rätt kinkig. Jag hade dessutom glömt nappen hemma så att söva honom i vagnen på kontoret gick inte alls.
Men efter tre tuggor banan i larken vid Domkyrkan snarkade han gott.
Han sov sig igenom hela shoppingracet samt nästan hela tågresan hem.
Det var ju bara bra för då kom han hem lagom till att få en jäkligt sen lunch.
 
Shoppingen då?
Började med att byta skor vi köpt till en mindre storlek så att de faktiskt kan användas i sommar.
Köpte även sulor till dem + ett annat par jag köpt på tradera.
Sedan fyndade jag ett par sommarsandaler på Din Skos rea för 99:-
Till sist gjorde vi en räd på Polarn o Pyret där vi använde vår värdecheck samt presentkortet Oliver fick av Finn i födelsedagspresent.
De hade ju klubbdagar nu med 20% på ett helt köp om man köpte tre varor eller fler.
Så det blev en pyjamas att växa i, en fin randig farfarströja i vitt, orange, och två olika turkosa nyanser samt halksockor i två olika färger i nästan storlek.
 
Väl hemma fick vi info om att det var lekdate hos Caspian så vi tog en promenad dit efter den sena lunchen.
Tog inte ens med vagnen så Oliver fick gå själv. Så glad han blev då =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback