Inte som man tänkt sig...

Det blir det ju sällan i ofs.
Kände att jag mådde lite skumt efter min sena lunch vid skrivbordet igår, men tänkte inte så mycket mer på det.
Stannade till vid färgaffären på vägen hem och köpte mer tapetlim då tapetsering stod på agendan typ varje kväll denna veckan.

Strax efter att jag kom hem bröt dock helvetet lös och 12 timmars dejtande av porslinsguden påbörjades.
Så jag satte mig själv i karantän i gästrummet och nedervåningens toalett för att minska spridningsrisken.
Håll tummarna för att resten av familjen klara sig! 

Åt en risifrutti till lunch som Patrik var snäll och köpte hem imorse till mig. Första fasta födan på ett dygn, men det verkar ha gått bra, så det värsta borde vara förbi.
Tur vi har mamma och pappa som backup i alla fall. Behövs det kommer de och hämtar Oliver så han får vara hos dem ett dygn eller två. 

Nu - sova en stund till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback