35-årsfest / lågstadiereuinion

I lördags var jag bjuden på fest hos Elin eftersom hon precis fyllt 35 år.
Vi gick i samma klass i lågstadiet och har sedan ridit ihop under högstadiet och slutligen spelat fotboll tillsammans under gymnasietiden.
Det roliga är att hon fortfarande umgås med ett helt gäng ur vår lågstadieklass, så festen blev lite av en reunion med en massa folk jag inte sett live på sisådär 15 år =)
 
Oliver vinkade så glatt från mormors famn när jag gick till bussen.
Inte ett dugg ledsen över att mamma skulle ge sig iväg, skönt det!
Tog sedan bussen ända till Järntorget där det blev en promenad sista biten in i Haga där Elin och hennes kille Marcus bor.
Första gången jag var där faktiskt, skäms!!! Men alltid svårt att få ihop tider/dagar som passar alla.
Superfin lägenhet hade de och mysig innergård.
De bjöd på snacks och bubbel innan vi gick ut och åt middag allihop.
 
Middagen ägde rum på VinoTapas. Har varit där ett par gånger tidigare och alltid varit nöjd.
Valde ut fyra tapas att äta och insåg när de kom in att det nog var lite i mesta laget.
Det blev örtmarinerad fläskfilé, enchilladas, knyten med fikon och chevre samt potatas bravas med aioli.
Sedan blev det även en dessert bestående av choklad i ugn med nötter och vaniljglass.
Allt var mycket gott och det var trevligt.
Sedan var Åse snäll och körde hem mig plus att vi som vanligt fastnade och tjötade en hel del i bilen innan jag slutligen klev ur och in hos mamma och pappa.
 
Men tusen tack Elin och Mackan för en supertrevlig kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback