Bakning & motion.

Inatt var nog hemskaste natten på länge.
Oliver var som en propeller och orolig mest hela tiden mellan 23-07 då vi gick upp.
Hann kanske sova totalt tre timmar i korta stunder....zzzzz... VRAK!!!
 
För att kompensera låtsades jag att jag var pigg och startade morgonen med bak.
LCHF-muffins på ägg, fetaost, soltorkade tomater och salami.
Blev goda, lite som miniomeletter i papper =)
Så en sådan blev det till frukost och sedan som ett mellanmål innan träningen.
Tjuvstartade frukost idag och bröt fastan redan vid halv elva.
Kanske var tur det, för annars had ejag inte fått mat förrän vid två första gången.
 
Träffade upp två pappor med barn och tog en promenad i solskenet.
Alla som gnällt över kylan idag kan ju skämmas lite över det, för det var väldans gott ute mitt på dagen.
Sol och vindstilla.
Går man då i snabbare tempo än lunk så blev man rejält svettig även utan underställ kan jag tala om.
Tror folk mest har kylan som en ursäkt för att slippa röra på sig utomhus faktiskt.
 
Patrik kom ifrån tidigare idag då gårdagen blev sen.
Så jag kom iväg till gymmet redan vid fyra!
Hann då med både styrka och löpning och vara hemma igen innan klockan sex, så jag fick säga godnatt till Oliver =) Good shit!!!
Bra dag idag både matmässigt och motionsmässigt.
 
Dagens motion
Promenad nästan 6 km på en timme.
Löpning drygt 7 km på 45 minuter samt styrketräning 20 minuter.
Körde bara marklyft, chins, benböj och thrusters med hantlar samt situps idag.
 
Dagens mat
Äggmuffin till frukost.
Kyckling i Tikkasås med hackade jordnötter till lunch.
En till äggmuffin innan träningen.
En proteindrink efter träning.
Gomiddag bestående av squashpasta med vitlök, chilli och pumpakärnor, nötfärsbiffar och fetaostcreme till.
 
Nu hoppas jag på en natts god sömn... i så fall den första sedan jul.
Börjar känna mig rejält sliten igen =/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback