Överlevt denna dagen.

Jaha.. hur skall man sammanfatta denna dagen då? Första dagen med periodisk fasta.
Det gick väl ganska bra.
Var sjukt hungrig vid elva, men knep ihop till fem i tolv.
Har druckit MASSOR med vatten innan dess och det hjälpte.
 
Lunch blev resterna av gårdagens chili con carne med grekisk yoghurt till.
Mellanmål en apelsin med keso och kanel samt ett kokt ägg.
Middag mer chili con carne + äggröra på två ägg samt lite extra smör, tog även ett par nävar pumpakärnor efteråt.
Kvällsmål blev semlan som mamma och pappa hade med igår.
Den kanske inte passar så bra in i detta kostupplägg då jag helst skall äta mindre kolhydrater och mer protein/fett för att bli ordentligt mätt, men jag ville ju inte gärna att den skulle förgås och den var väldigt goood.
Åt upp grädden också vilket jag inte brukar göra då jag inte tycker det är så väldans gott.
 
Träning blev det också faktiskt.
45 minuters tung styrka.
Benpress i både maskin och hackliften samt vadpress i maskin.
Marklyft med fristång samt rodd i T-bar.
Bröstpress med hantlar på lätt lutad bänk.
Axelpress med hantlar samt lyft av skivstång med smalt grepp (också för axel, men vet inte vad övningen heter)
Dessutom ett par set med benpendel för buken på bänk mellan axelseten.
Kände mig stark trots betydligt mindre matintag innan träning under dagen!
 
Skall köpa hem lite mer saker som kan vara bra att äta, laxfiléer, nötter, fet yoghurt, bacon mm.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback