Snöfall och löpning

Idag har det snöat i stort sett heeela dagen.
Men det stoppade inte barnvagnsmaffian från Älvängen när vi skulle till Alafors och hänga.
Vi gick dit och hem i snön. Var lite tungt att gå i, men fram kom vi =)
Lina hade fixat linssoppa till lunch, mycket trevlig överraskning.
Efter två timmars lek och stoj med alla barnen var det dags att vända hemåt igen.
 
När P kom från jobbet var jag klart för att sticka till gymmet.
Egentligen skulle vi kört löpträning med laget, men jag kände att snön inte var ett bra underlag för mina löparskor och vill inte gärna halka och sträcka mig, så jag valde löpbandet på gymmet istället.
40 minuters löpning totalt på drygt 6,5 km.
Dessutom 20 minuters styrketräning, två benövningar, marklyft och bröstpress med hantel på bänk.
Hann även handla mat på vägen, så nu har vi middag till imorgon och ett par dagar till i kylen.
Utöver promenad och gym har jag även skottat snö tre gånger idag, dock väldigt lätt och snabbt nu när vi håller oss på minusgrader, men liiiite extramotion har det ju gett =)
 
Imorgon blir det hjärt och lungräddningskurs uppe på BVC på kvällen.
Spännande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback