1:a veckan

En vecka har jag nu kört med Allevo till lunch och två mellanmål på vardagarna.
Utöver det lite mindre portioner vanlig mat till frukost och lunch samt nästan inget smask alls.
Reultatet visade sig på vågen i måndags morse vd invägning.
-1,9 kg.

Så nu hoppas jag på ytterligare ca 3 kg ner på de sista två veckorna.
Det gör i så fall att jag hamnar på en vikt på runt 68 kg, vilket kommer kännas lite humanare för mina knän.
 
Har kört två täningspass under tiden so far.
Shit vilken skillnad när man ligger på såpass mycket i energiunderskott varje dag.
Ingen högintensiv träning alltså utan lätt styrketräning för hela kroppen med fria vikter samt lite jogg/pw.
Men det duger gott.
Huvudsaken är att jag rör lite på mig också.
Sedan kan jag ta i mer när jag återgår till mer normalt kaloriintag igen.
 
Känns skönt att ända ha tagit tag i saker och ting med förhoppning att må bättre!
Idag är det ryggen som skall få sig en titt.
Förhoppningsvis får jag veta vad om är fel och få övningar att göra för att den skall bli bättre, sedan kanske jag kan sova normalt igen utan smärtor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback