And, she's back!

Bra dag idag.
Oliver har varit på bra humör hela dagen och lekt ganska mycket för sig själv, till skillnad mot gårdagens totala gnäll och mammaklängsdag.
Skönt att kunna ta det lite softare hemma.
Dessutom har han lyssnat bra då jag sagt ifrån när han gör saker han inte får så mycket beröm har den lille goingen fått idag =)
 
Mamma och pappa kom upp och hälsade på.
De hade tagit vägen om nya Klädkällaren och storshoppat på vägen och tyckte det var helt ok där.
De bjöds på smaskig lunch och fick busa en massa med lille O, så jag tror vi var glada allihop!
Imorgon skall han dessutom få busa med farmor som kommer och är barnvakt så jag och P kan få en eftermiddag/kväll på stan på tu man hand.
Det vankas lite shopping på Åhléns och sedan Etiopisk middag. Spännande!!!
 
Onsdag eftermiddag = träning med Maria.
Vi körde igenom överkroppen i gymmet. Fokus rygg, axlar och bröst.
Brände gött i framförallt axlarna när vi var klara.
Avrundade det hela med tjugo minuters kondition.
För mig blev det jogg varvat med pw. Skall försöka för en gång skull att starta lite lugnt så lederna hänger med.
Men orken var inte helt borta i alla fall, skönt det!
Kommer nog ha sjuk träningsvärk i bröstmusklerna imorgon och det gör ju så f-bannat ont!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback