Back in the saddle

Då var man igång med träningen igen förhoppningsvis =)
Fick med grannen ner till gymmet igår förmiddag och det var riktigt roligt.
Så nu har vi bokat två träningsdagar i veckan, så att vi kan få till minst ett pass tillsammans.
Veckorna kan ju se lite olika ut, så det kan ju vara så att man inte alltid kan båda dagarna.
Vi körde igenom hela kroppen både maskiner och fria vikter.
Kul att få instruera lite också och bra att ha ngn som kan kolla så jag har rak rygg, samt hjälpa till på de där sista seten man inte riktigt orkar annars.
 
Idag har vi varit på långpromenad med barnvagnarna i solen.
Kallt som fan, men svettigt efter ett tag.
7,6 km blev det på grusvägarna ute på landet.
Gött!
Dessutom har jag haft en bra matdag. Enda skiten som slank ner var en näve chips när jag var som tröttast mitt på dagen. En klar förbättring mot senaste tidens katastrofätande.
 
Nu jävlar!!
Fyra månader till Emma och Jimmys bröllop.
Och jag har möjlighet att låna en ursöt klänning, men den var lite för tight nu.
Så målet är att vara i form för den innan det är dags att dra till Åland =)
Hoppas även det sista av snorandet i näsan går över snart också så jag kan börja jogga igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback