Bland moln och mjuka gräsmattor.

Nu är tapet beställd till Olivers rum.
Intrades Just for kids med moln i den ljusare turkosblå färgställningen blev det.
Plus stickern i form av ett träd med lite fåglar och fjärilar.
De ringde och gav mig måtten då jag ville veta hur stor den var innan vi beställde.
Det visade sig att den var nästan lika hög som jag är lång och drygt en meter bred på bredaste stället.
Toppen!!! Ville ju inte stå där med nån liten pluttgrej på en knapp meter i höjd.
Sedan damp det ner en inspirationskatalog från IKEA i brevlådan igår och där hittade jag ett bra och MYCKET billigare alternativ till de ryamattor jag tittat på.
Hoppas nu bara att det går att skära/klippa lite i den då måtten inte passar exakt. Men med det priset är det ju helt klart värt att testa!
 
Det inre hörnet av rummet bakom bastun kommer alltså bli myshörna med grön mjuk matta, moln som fondvägg och en sticker i form av ett träd.
Visst låter det mysigt??!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback