Mysig lördag

Idag har vi varit på utflykt halva dagen.
Först upp till Sjuntorp där vi badade och plaskade en massa.
Först var Oliver väldigt klängig när vi kom i bassängen och ville bara sitta nära, nära mamma eller pappa.
Men efter tjugo minuter kunde vi börja stoja lite mer och då testade vi dyk igen.
Det gick fint så vi testade även dyk sittande på kanten med vändning tillbaks till kant och hålla fast.
Självräddningsövning alltså och det gick också fint!!!
Duktiga lilla älsklingen!
 
Sedan for vi vidare till Brobacka kaffestuga med Caspian och Cornelia med deras föräldrar och åt lunch tillsammans.
Lite för kallt ännu för att sitta utomhus, men vi kom som tur var innan alla långfärdsskridskoåkare.
Oliver såg så glad och nöjd ut när han fick gå själv till och från bilen vid Brobacka.
Dessutom gick det mycket bättre att gå om man fick stanna till, böja sig ner och plocka upp en sten att hålla i handen =)
 
På eftermiddagen var jag över hos grannen och lade en make up.
Så nu har jag övat fyra gånger inför en grej jag skall hjälpa svärmor med på torsdag och nu känns det mycket lugnare.
Det kommer gå fint och det skall bli så himla kul att komma iväg en kväll och göra nåt helt annat.
Dessutom får jag se fina vårkläder som en bonus =)
 
Imorgon är det dags att börja komma igång med träning igen.
Nu orkar jag inte vänta ut det allra sista av förkylningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback