Träningsveckan

I måndags insåg jag att det var dags att skärpa till mig lite igen både vad gäller kost och träning.
Framförallt kosten.
Så fram till helgen har jag skött mig mer eller mindre exemplariskt.
Under helgen lite slarv genom att äta lite gott i form av ostbågar, bakelse och ett par rutor choklad.
Men på det hela taget så jäkla mycket bättre än någon vecka det sista halvåret!!!
 
Träningen har också gått fint.
Promenad varje dag faktiskt!
Totalt 4 mil under fötterna denna veckan varav en dryg mil var gårdagens långpromenad med hela lilla familjen.
Plus två gympass med grannen som nu börjat köra tillsammans med mig två dagar/veckan.
Grymt kul att ha ngn med sig på gymmet att garva med, få lite hjälp av och hinna tjöta lite under tiden.
Det är det värt även om passet tar en halvtimme längre tid än vanligt.
Så med en till sådan här vecka tillsammans med den dagliga immunförsvarsboosten i tablettform hoppas jag vara fit for fight för att kunna köra igång och jogga lite igen!!
 
Målet är glasklart.
Skall komma i den där fina retroklänningen innan den 13:e juli!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback