Livet i 190

Tiden går just nu alldeles för fort.
Mina dagar består av tidiga mornar och ibland ännu tidigare mornar då jag skall hinna träna innan jobbet.
Sedan är det fullt ös hela dagen på jobbet.
Full speed till pendeln hemåt för att hinna gos med oliven i ca två timmar innan han skall sova.
Sedan middag, fixa med lite av det som måste fixas med och strax efter nio blir det sängen igen.
 
Veckorna flyter iväg och jag har snart jobbat tre hela veckor.
Galet vad fort det går och galet vad sliten jag börjar känna mig efter alla tidiga uppstigningar.
Men det är värt det för att få lite tid tillsammans på kvällen.
Annars hade den tiden gått till träning.
 
Ok, dags att hoppa i sängen.
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Ullis aka Bajenbabe

Jag känner igen det där. Jag stegar in på gymmet 06.00, sen vidare till jobbet och sen skyndar jag mig hem till barn, hus, sambo, djur och måsten. Jag skulle vilja beställa mer tid, gärna fem timmar extra - om dagen.

Det är kul att kika in här (en gång i halvåret eller vad det blir) och se vad som hänt i ditt liv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback