Spontanshopping nära kassan...

Idag stack jag över till Åhléns på lunchen för att shoppa den superfina wrapblusen från Hunky Dory.
Ville ju helst ha den i vitt, men nu fanns bara silvergrå kvar, men den är superfin den också.
Bra med lite vidd runt magen så man kan gömma bilringarna =)
Passar perfekt till jeans eller chinos i sommar!
Dessutom i tunn bomull så den är sval och skön.
Passade även på att köpa mig en BH med avtagbara axelband samt trosor, allt i vitt.
Behöver nog rensa lite i min underklädeslåda, det blir ju solkigt så himla fort och ser så trist ut =(
 
Sedan fixade jag resårband så jag kan sy på axelband på klänningen jag köpte för ett tag sedan.
Gillar inte att behöva gå och dra upp smocklivet hela tiden.
Sedan tog jag ett snabbt varv runt hemavdelningen och hittade Margretheskålar med 25% rabatt som erbjudande, så då blev det ett spontanköp av en liten skål, perfekt att servera vaniljvispen eller grädden till sommarens pajer =)
 
Nu är det snart dags att krypa till kojs för imorgon väntar gymmet senast 05:30 innan jobbet.
Får dessutom med mig en kompis även om det är okristligt tidigt, sånt gillas!
 
I LOVE Hunky Dory.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback