Dubbelkalas

Igår hade vi lite kalas här hemma.
Vi firade Patrik som fyllde 40 i somras när allt var som mest kaos.
Jag hade infektioner, hans mamma hade brutit benet och min pappa skulle hjärtopereras.
Det var liksom inte läge då.
Och så fyller jag år på onsdag så vi slog ihop det.
Bara den närmsta familjen och ett par vänner. Lagom med folk.
 
Denna gången orkade jag inte baka tårta, så vi beställde en mycket god hallon/passionsmoussetårta på Svenheimers. Eftersom de inte kunde göra den glutenfri fick det även bli en budapestbakelse till svärmor.
Sedan hade jag bakat lite olika muffins och en kladdkaka med hackade jordnötter i.
Så det fanns lite olika fikabröd att välja mellan för gästerna.
 
Vi fick fina blommor, pengar att hitta på roligheter för och presentkort.
TACK!!
Rasmus fick en liten välkommen-till-världenpresent, en söt body med en björn på "bear with me" =)
Dessutom fick vi kräftgafflar, så nu kan vi äta kräftor utan att gå över till grannen och låna bestick =)
Men bäst av allt var att vi fick fint sällskap denna eftermiddag, betyder mycket!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback