Ett försök att ta kontroll.

Tog min sista penicillintablett nu imorse.
Sedan är det bara att vänta och se.
Men för att känna lite som att jag har kontrollen ringde jag och frågade om vi inte kunde få komma till vårdcentralen i början på nästa vecka för att göra halsodling på hela familjen INNAN det bryter ut igen.
Det fick vi, så på måndag morgon skall vi dit och svabba allas halsar.
 
Var på kirurgmottagningen på Sahlgrenska igår.
Hon var inte heller helt nöjd med hur det såg ut och bokade in ny tid för mammografi i nästa vecka.
Sedan återbesök till läkaren dagen efter då hon skall ta prov från såret, som nu knappt finns kvar.
Skulle det inte bli bra ändå skulle de nog ta en bit hud från bröstvårtan med stans och testa på.
 
Så nästa vecka blir det hela tre sjukhusbesök, spännande värre!
Det gör mig inte så mycket, men jag hoppas innerligt att jag slipper vakna av feberfrossa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback